vrijdag 12 december 2014

10 grote ergernissen van slotracers



Op het Engelstalige Slotforum kwam een interessant topic aan de orde: wat zijn de grootste ergernissen van slotracers. Uit die ‘thread’ heb ik een top 10 vastgesteld.

10 grote ergernissen van slotracers
  
1. Prijs van de onderdelen, zoals baankanten.
2. Slotracers die de snelheidsregelaar op de baan leggen.
3. Plastic showboxen en vooral schroefje in door van Scalextric.
4. Racevrienden die onvoorzichtig omgaan met de baanscenery.
5. Vrienden en familie die zeggen dat je teveel slotcars hebt.
6. Niet doorhebben dat je naar de verkeerde auto kijkt.
7. Eindeloos achtervleugels repareren.
8. Onoplettende marshals.
9. De kleine schroefjes.
10. Valsspelers.

Wat is jouw grootste ergernis?


2 opmerkingen:

FRANK103 zei

Marshalls die traag reageren en dan de auto in de verkeerde baan zetten, die mag van mij op 1. Die baanstukken, die koop je toch zo nu en dan, dat zijn niet van die enorme uitgaven. Nee, dan stukjes lood die los raken tijdens een race, dat is ook knap vervelend. Maar familie die vinden dat je teveel auto's hebt? Die mogen niet op zolder komen, laat staan dat je moet vertellen wat voor nuttige aankopen je gedaan hebt, dat is niet handig! Jouw vrouw gaat toch ook niet iedere keer vertellen dat ze weer kleding of schoenen heeft gekocht. Of naar de kapper is geweest?

jan willem van capelleveen zei

He Frank. Dit is niet mijn persoonlijke top 10 hoor...

Het gaat hier ook niet om de baanstukken maar om de baankanten. Die vindt men in verhouding veel te duur.

Mijn vrouw krijgt weleens van haar vriendinnen te horen dat ik volgens die vrindinnen te veel geld uitgeef aan mijn hobby. Ach mijn vrouw reageert dan heel cool, met "jouw man brengt het geld naar de kroeg, is dat beter?".