dinsdag 16 september 2014

WikiSlot

Wiki Slot is een online slotcar-database. De site is nog in ontwikkeling, maar er is al het één en ander te zien.

Het is de bedoeling om op Wikislot zoveel mogelijk informatie te verzamelen van alle slotcars van alle verschillende fabrikanten van alle jaren.

Je kunt op WikiSlot je eigen online slotcarverzameling creëren door simpelweg in te loggen met je Facebook, Google of Twitter-account. 

Als je de informatie onnauwkeurig vindt of als je een bijdrage wilt leveren, dan kun je contact opnemen met de makers van WikiSlot.


  
Ik vind het een leuk initiatief en ben benieuwd of het echt van de grond komt.

3 opmerkingen:

Marc Brevoord zei

Leuk! Gelijk een begin gemaakt om mijn collectie vast te leggen.
Ze missen nog wat auto's, maar die zullen vast vanzelf toegevoegd worden.

jan willem van capelleveen zei

Dit soort initiatieven zijn altijd wel leuk, maar er zijn helaas maar altijd een paar mensen die de tijd en zin hebben om de database te vullen.
Ik moet zeggen dat ik er waarschijnlijk ook geen tijd voor ga maken...
Maar leuk dat jij het wel doet! Ik ga kijken, dat dan weer wel.

Karl M zei

log in via FB ging nu niet.