woensdag 3 september 2014

Nieuw design Racebaaninfo.nl

Sinds een paar maanden heb ik het racebaanvirus weer onder de leden. Wegens drukke werkzaamheden (werk, verhuizingen, gezin, studie, sport) heb ik het twee jaar lang verdrukt en ik heb daardoor niet veel aan de racebaanhobby gedaan.

Wegens de ongeneeslijkde ziekte (lees: het racebaanvirus) ben ik weer 'back on track'.

In eerste instantie heb ik mijn website Racebaaninfo.nl voorzien van een nieuw uiterlijk. Aan dit eigen ontwerp heb ik onlangs de laatste aanpassing verricht. De komende tijd is dit het nieuwe design.

Ook heb ik enkele nieuwe artikelen geschreven. Vanaf nu komen er weer regelmatig updates.

Deze blog blijf ik ook bestoken met racebaannieuws en losse flodders.

Wat vind jij van het nieuwe design van mijn website Racebaaninfo.nl?


7 opmerkingen:

MarcStouten zei

Welcome back!!!

jan willem van capelleveen zei

Thanks mate!

FRANK103 zei

Ziet er goed uit JW, gaat het blogspot deel nu de digitale vuilnisbak in? Dan ga ik de link aanpassen.....

jan willem van capelleveen zei

Hi Frank, ik blijf hier wel actief met nieuws en foto's enzo.. Dus gewoon een link erbij!

PorscheHarry zei

Gelukkig dat bij meerdere slotracers het virus zo hardnekkig blijft. Ik kijk uit naar de updates en wie weet doe ik over een tijdje ook weer vol mee.

Firefighter zei

Je nieuwe opmaak ziet er gelikt uit! Racebaaninfo is nog steeds de beste en meest volledige racebaansite die er is wat mij betreft.

jan willem van capelleveen zei

Dank je wel. Ik heb een planning gemaakt om zowel de blog als de stite bij te houden. Ik ga ervoor...