maandag 15 september 2014

Moodboard nieuw racebaanproject

Op dit moment heb ik geen racebaan. Geen losse en geen vaste. Ik heb wel een doos vol met regelaars, tijdregistratiesysteem van DS Racing, een Stop & Go-box, transformatoren en nog meer racebaantoebehoren. Ik zou dus wel een racebaan kunnen maken, ware het niet dat ik geen plek in huis heb voor een permanente racebaan.

Maar... het is wel mogelijk om een racebaan van hout te maken die ik tijdelijk kan opzetten. Ik zit te denken aan een circuit dat uit enkele panelen bestaat. Het denkproces voor een nieuwe racebaan is begonnen. Hiervoor heb ik een moodboard gemaakt. Op mijn website kun je zien hoe dit moodboard eruitziet.

1 opmerking:

MarcStouten zei

http://marcstouten.blogspot.nl/2013/02/portable-baan-deel-6-elektronica.html?m=0

heb 6 blogs geschreven over portable baan.