maandag 22 september 2014

Een vaste racebaan

Het bezit van een permanente baan heeft grote voordelen. Het is niet fijn om iedere keer de baan op te zetten en af te breken. Als de baan op de grond ligt, is de kans op beschadigingen ook groter. Als je in je huis ergens een plekje vindt waar je een vaste baanopstelling kunt neerzetten, zul je merken dat je plezier in de hobby toeneemt.

Heel veel ruimte heb je ook weer niet nodig. Een permanente racebaan hoeft niet langer te zijn dan een meter of 10-12

It's not the size that matters, it's how you use it!

Niet de lengte van het circuit is bepalend voor je racebaanfun, maar meer de mogelijkheid om zelf of met je vrienden en kinderen te racen.

Het altijd beschikbaar hebben van je baan vergroot het racegenot. Het geeft je de mogelijkheid om dagelijks even te racen en te ontsnappen aan het drukke bestaan.

Helaas heeft niet iedereen plaats in huis voor een vaste racebaan.

Omdat ik ook niet veel plaats in huis heb, was ik eerst van plan om een mobiele racebaan te maken. Een racebaan die ik dan af en toe in de woonkamer kon opzetten. Toch heb ik in huis even goed rondgekeken. Ik heb een plekje gevonden. Het is een plaats in het huis die ik eerste instantie te klein vond. Door slim om te gaan met de ruimte kan ik er toch een vaste racebaan plaatsen. Het ontwerp - daarover een andere keer meer - is al gemaakt. Het wordt een achtje, met een paar leuke bochtencombinaties. De voorbereidingen zijn begonnen.

1 opmerking:

Paul zei

Ik ben benieuwd