woensdag 23 april 2014

Nederlandstalige racebaansites

Zo'n twee a drie jaar heb ik niet veel tijd gehad om me bezig te houden met de racebaanhobby. Ik ben weer terug. Wat me opvalt, is dat er veel websites en blogs die ik veel bezocht, niet meer worden bijgehouden of zelfs niet meer bestaan. Op mijn vernieuwde site heb ik daar iets over geschreven.

Lees verder: Welke Nederlandstalige blogs of websites over slotracen zijn relevant?

Welke Nederlandstalige blogs of websites heb ik over het hoofd gezien?

3 opmerkingen:

Marc Brevoord zei

Leuk dat je weer terug bent!
Ik las je blog altijd met veel plezier, nu weer dus :)

JeeWee zei

Bedankt Marc.

MarcStouten zei

Hee JeeWee, goed dat je weer actief bent. Blog is idd minder actief als vroeger. Reden laat zich naar raden. Ander sociale media zoals FB of minder tijd of interesse. Who knows. Ben je ook terug in Nederland?