maandag 28 november 2011

Eindelijk weer racen

Na mijn verhuizing heb ik de racebaan vrij snel opgezet, maar tot een avondje echt racen was het nog niet gekomen. Ik zie dat meer bloggers pas laat op gang komen dit seizoen en hoop dat de schade wordt ingehaald. Ik ga mijn best doen.
Ik begin met zes foto's van een avondje racen.




Toen ik de baan afbrak op de oude locatie heb ik ook het frame weggedaan. Nu heb ik dit opnieuw en netter gemaakt. Nadat ik de baan weer op zijn poten had staan, heb ik nieuw koper aangebracht. Practice makes perferct, daarom zit dat er nu beter op. Verder heb ik de stekkers van de regelaars veranderd; van XLR naar DS.

In de tussentijd heb ik een paar nieuwe modellen. De BMW van Xlot zoals ik laatst liet zien. Daarnaast de Toyota van Slot.it, de Audi van NSR en de Megane van BRM. Kortom, ik heb een en ander te laten zien de komende tijd.

Geen opmerkingen: