zondag 17 april 2011

Slot Angels testje 19x10

Afgelopen week heb ik de nieuwe smalle siliconen banden van Slot Angels uitgeprobeerd. Op de foto zie je de auto's die ik gebruik heb voor de test. Niet op de foto, maar ook voorzien van deze banden is de GT40 van Slot.it. Ik kan nu een lang verhaal schrijven met allerlei tijden en indrukken, maar ik kan het ook kort houden. Dat laatste doe ik, niet alleen omdat een lang verhaal nutteloos is, maar ook omdat mij de tijd ontbreekt.

De tijden van alle modellen is enkele tienden sneller dan de originele banden. Op mijn baan doen de originele (en upgrade) banden van NSR het behoorlijk goed, maar niet zo goed als de siliconen van Slot Angels. Met de banden van Slot Angels heb ik gewoon veel meer grip.
De modellen van Fly (Porsche en BMW M1) zijn er qua snelheid op mijn baan enorm op vooruit gegaan. De originele banden van Fly zijn te hard en glad voor mijn houten racebaan.

Ik ben dus zeer tevreden over deze banden. Ik kan niets negatiefs bedenken. Je moet er goed mee omgaan. Vastplakken op de velgen is soms nodig, maar niet altijd. Dikke-Leo maakt op zijn blog wel een negatieve opmerking bij zijn leuke verhaal over de Classicrace van vorige week. Hij heeft vastgesteld dat de banden niet rond zijn. Ik kan daar alleen op zeggen dat mijn sets wel goed zijn. Nou, meer dan goed: ze zijn fantastisch.

Nee, ik heb geen aandelen bij Slot Angels en ik krijg ze niet gratis, want ik betaal er gewoon voor. Ik ben simpelweg een tevreden gebruiker!

2 opmerkingen:

MarcStouten zei

ik sluit aan op jouw ervaringen. Ben ook tevreden met Slot-angels. Geen geklooi met olie, schuren etc.

Af en toe over tape rollen en gaan met banaan!

rsk zei

IK WAS AFGELOPEN VRIJDAG BIJ SPEEDTRACK IN KAMPEN EN EN WIST NIET ZEKEN OF ER NOU SILLECONEN BANDEN ONDER ZATEN.ROEL BOOD MIJ DAAROP OOK SLOTANGELS AAN,NIETS MIS MEE........