woensdag 9 maart 2011

Het Racebaanboek

Na het omzetten van de website Racebaaninfo.nl naar Racebaaninfo.blogspot.com heb ik veel emails ontvangen. Een groot aantal lezers vindt het jammer dat de algemene artikelen over het slotracen, racebanen en slotcars zijn verdwenen door het omzetten van de website naar de weblog. Dat bracht mij op het idee de informatieve artikelen te bundelen. Het resultaat is het Racebaanboek, een gratis download.

Het is mijn streven om het racebaanboek jaarlijks te actualiseren.

Ik stel het zeer op prijs als je tips, suggesties, correcties en andere reacties aan mij mailt. Het emailadres luidt racebaaninfo @ gmail.com.

Racebaaninfo.blogspot.com. De blog van Racebaaninfo.nl. JeeWee over slotcar en racebanen.

Het Racebaanboek is een gratis download (Pdf file) van meer dan 90 pagina's en is gericht op beginners en gevorderden die (nog) meer plezier en succes willen hebben met het racen en slotcars.

Het Racebaanboek van Racebaaninfo.nl. JeeWee over slotcar en racebanen.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Bedankt! Staat nu in de boekenkast op mijn iPad.

Marc Brevoord zei

Dit vind ik een erg leuk initiatief!
Ik ga em straks uitprinten, lijkt me erg leuk om door te lezen.

René Oltmans zei

Jan Willem,
wat een verademing dit duidelijk geschreven boek, hulde !!
Ik lees al jaren over je slotrace-fratsen(lees avonturen),maar je blijft steeds weer (positief) verrassen.
Ga vooral zo door.
René Oltmans
slotracer65

MarcStouten zei

Hoi JeeWee, erg leuk initiatief. Alles gebundeld in 1 pdf! Heb het helemaal doorgelezen. Leuke verwijzing naar blogs schrijvers overigens!!