maandag 28 februari 2011

Slotcar2000 en Slotschop

De afgelopen week heb ik weer twee - voor mij - nieuwe bloggers toegevoegd aan de lijst hier links op de pagina, dit zijn Alphons-P en JB Good Racing.

Niet nieuw maar wel erg actief is de anonieme site Slotcar2000. Er wordt gezegd, er wordt gefluisterd, ik heb gehoord dat naar verluidt, Tom Peters van de Slotshop daarachter zit. Het is duidelijk dat hij (ook) stukjes schrijft op de blog Slotschop. Deze laatste blog werd gebruikt om te schoppen naar verwikkelingen in de beperkte kring van wedstrijdrijders. De laatste berichten op Slotschop zijn overigens wel interessant.

Klopt dit, is er een verband tussen Slotcar2000, Slotschop en Slotshop?

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Slotschop= FrankSlot...Niet Tom Peters

JeeWee zei

Helder, dank.
Maar waarom dat anonieme gedoe?

Anoniem zei

het is makkelijker om anoniem ergens tegen aan te schoppen denk ik, vandaar ook de naam SlotSchop..

Alleen ik denk niet dat je dat zo zou moeten doen. Het lijkt mij beter om een discussie aan te gaan in real life, dan via net www te gaan schoppen, zonder dat mensen/organisaties zich kunnen verdedigen.

Anoniem zei

Slotschop is zeker niet FrankSlot, maar m.i. ene Robbert bij Fastlane....
(wordt overigens niet bevestigd).

Overigens lijkt dit meer een originele en kritische blik op het Slotracen, niet bedoeld om te schoppen, lees de berichten maar na....

m.vr.gr.
Roel

Anoniem zei

Wie is de mol?

Jeroen

JeeWee zei

Dat iemand anoniem wil bloggen kan ik me nog wel enigszins voorstellen, alhoewel ik me afvraag wat je dan zoekt op 'social media', maar dit terzijde. Wat ik niet begrijp is een online shop die anoniem is.
Ooit iets besteld bij http://www.slotcarracing.nl/
?