maandag 21 februari 2011

Johny Crash Track SRM Test



Mijn racemaatje Johny Crash, ik heb het er al eerder over gehad, is door mijn toedoen belast met het racebaanvirus. Hij heeft zijn eigen racebaan gebouwd, dat ik de Johny Crash Track noem. Johny heeft alles tot in de perfectie geregeld. Alleen moesten we nog het Nederlandse programma Slot Race Manager doorgronden. Je moet er even wat tijd in investeren, maar dan heb je ook wat. Het programma oogt simpel, maar doet precies wat je wilt. We hebben een paar testraces gereden om het programma uit te proberen.



2 opmerkingen:

aronmorren1 zei

Johny heeft het netjes voor elkaar zeg! 2 Slot-it regelaars, litzen van gevlochten RVS,zijn dus gewoon hele lange slepers!, en een mooi race proggie!

Kun je eens een leuke fotosessie van de baan maken JeeWee? Ben wel benieuwd eigenlijk.

JeeWee zei

Kijk even op 2 en 4 februari, daar staan wat foto's. Als de baan helemaal klaar is dan ga ik er uitgebreid over schrijven.